КЗ "Щітецька гімназія Вінницького району Вінницької області"



Обгрунтування аутсорсинг

 

Комунальний заклад "Щітецька гімназія Вінницького району Вінницької області"

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

 

технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Інформація про замовника:

           Найменування Комунальний заклад "Щітецька гімназія Вінницького району Вінницької області"

Місцезнаходження замовника –  23206 Україна Вінницька область Вінницький р-н, село Щітки вул. Богдана Хмельницького, будинок 65/1

            Ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань – 26224441

Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціям та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

            Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень учнів 1-4 класів, в тому числі, пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень учнів 5-11 класів пільгових категорій (аутсорсинг)):

 відкриті торги з особливостями,

UA-2025-09-15-008428-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

74 400,00 грн.

 

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання: до 31 грудня 2025р. включно.

Харчування здобувачів освіти / дітей повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до статево-вікових особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, визначеним постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 (зі змінами).

Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для учнів 1-4 класів, в тому числі, пільгових категорій та учнів 5-11 класів пільгових категорій.

Послуги їдалень  (ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень учнів 1-4 класів, в тому числі, пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень учнів 5-11 класів пільгових категорій (аутсорсинг))), а також приготування їжі будуть здійснюватися виключно в приміщеннях їдалень та харчоблоків навчального закладу, наведених у додатку 1.1 до цього додатка. Ціна послуг повинна включати  витрати на закупівлю продуктів, транспорт, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду тощо. Ціна послуг повинна включати всі податки та збори, обов’язкові платежі. Кількість учнів може змінюватися відповідно до фактичного відвідування. 

Учасник повинен урахувати та суворо дотримуватися графіка харчування дітей, визначеного керівником закладу. 

Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування їжі, миття посуду, прибирання харчоблоку, видачі готових страв, повного сервірування столів та прибирання столів.

Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.    

Під час надання послуг та приготування їжі учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам замовника, що здійснюють контроль і нагляд, для проведення перевірки відповідності виробництва, зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів.

Учасник повинен щодня проводити бракераж готових страв за участю медичного працівника школи чи іншої визначеної керівником закладу відповідальною за проведення бракеражу особою(ами). У разі встановлення та актування бракеражем факту неякісного приготування готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин (відповідно до вимог пункту 24 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305) та повинно бути забезпечено дотримання вимог щодо відбору і зберігання добових проб страв.

Обсяги:

Послуги їдалень учнів 1-4 класів, в тому числі, пільгових категорій (аутсорсинг) -  1 104 послуг.

Послуги їдалень учнів 5-11 класів пільгових категорій (аутсорсинг) – 384 послуг.

Місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги: 23206 Україна Вінницька область Вінницький р-н, село Щітки вул. Богдана Хмельницького, будинок 65/1

Кількість учнів на харчування узгоджується замовником кожного дня.

Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати їдальню достатньою кількістю столового та кухонного посуду, кухонного інвентарю, спеціального та санітарного одягу, мийними і дезінфікуючими засобами, здійснювати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання харчоблоку, здійснювати централізоване прання санітарного одягу, вживати заходів щодо забезпечення дотримання правил пожежної безпеки. Надання послуг повинно здійснюватися лише за наявності умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом харчоблоку. 

Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника.

Учасник повинен передбачити проведення відомчого лабораторного контролю питної води, готових страв, гігієнічних змивів з об’єктів навколишнього середовища, параметрів мікроклімату та освітленості в приміщеннях харчоблоку.

Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати збереження приміщень та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника. У разі необхідності здійснювати проведення поточних ремонтів приміщень, інженерних мереж та відшкодування завданих збитків.

На вимогу замовника учасник повинен представляти документи про якість та безпечність на всі харчові продукти, які використовуються для надання послуг.

Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає таким нормативним документам: 

  1. Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”;
  2. Закону України “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”;
  3. постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”;
  4. постанові Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 № 767  “Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025 році”;
  5. Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 (із змінами);
  6. наказу Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532 “Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти”, зареєстрованому в Мін’юсті 22.12.2020 за № 1275/35558;
  7. наказу Мінагрополітики від 20.10.2022 № 813 “Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів тваринного походження”, зареєстрованому в Мін’юсті 15.11.2022 за № 1409/38745;
  8. наказу МОЗ від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб”, зареєстрованому в Мін’юсті 08.08.2002 за № 639/6927.

Учасник несе відповідальність за якість та безпечність готової продукції, яка видається до споживання згідно із законодавством України.

 

 

 

 

Матеріально-технічне забезпечення закладу

Матеріально-технічне забезпечення закладу 2021-2022 н.р.

Територія школи –   1,5 га.

Навчальний заклад   розміщено в трьох приміщеннях 

Загальна площа всіх приміщень: 706 кв.м.

Основне приміщення 214 кв.м.
Приміщення №2 352 кв.м
Приміщення №3 (початкова школа) 120 кв.м.

 

Загальна кількість навчальних кабінетів: 9, з них:
Початкових класів - 4;

 

Інформатики  та математики - 1;

Фізики - 1;

Української мови і літератури - 1;

Біології  та географії - 1;

Історії -1

Бібліотека (8,0 кв. м.).

Їдальня (119 кв. м.кв);

Кабінет медсестри;

Учительська;

Кабінет директора

Забезпечення комп'ютерною технікою:

ПК - 9;

Ноутбук - 8;

Проєктор - 3;

ТВ (плазмовий) - 2.


Повернутись назад


Прозорість та інформаційна відкритість

 Цікаво знати, що...