КЗ "Щітецька гімназія Вінницького району Вінницької області"



Бібліотека  

                                                       2023-2024 навчальний рік

Лист МОН від 14.08.2023 № 1/12038-23 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році”

                                                      2022-2023 навчальний рік

Лист МОН від 14.09.2022 №1/10686-22 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році”

                                                      2021-2022 навчальний рік

Лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”

 


ПЕРЕГЛЯНУТИ>>>

 

 

 

ЗАПОВІДІ КНИГИ

  • Читай мене уважно не поспішай.
  • Зустрівши не знайомі слова – знайди їх у словнику або запитай у старших.
  • Не встиг дочитати книгу до кінця- вклади закладинку на тому місті, де зупинився.
  • Запамятай прізвища автора і художника, якй намалював ілюстрації до книги.
  • Прочитав мене- подумай: Чи чита в ти інші книги цього письменника? Що ти знаєш про нього? Чи зустрічались тобі раніше малюнки цього художника?
  • Чи сподобались герої.

ЗАПОВІДІ ЧИТАЧА

  • Перш ніж читати визнач, про який час (століття , єпоху) розповідає книжка, а закнчвши читання, встанови , чи довго відбувалися подї.
  • Зверни увагу, де (в якому місці, в якій країні) і з ким відбувається все, про що йдеться.
  • Викиристовуючи книжки довідники та ілюстрації, намагайся уявити героїв і обстановку як мога конкретніше.
  • Якщо книжа товста , читай її частинами.
  • Закривши книжку, навіть прочитавши її частину, обдумай  що запам'ятав, що схвилювало, насторожили, порадувало, здивувало.
  • Зістав свої враження від читання сьогодні з тими ,що відчуівав вчора.
  • Одразу ж визначай, та пояснюй не зрозуміле.
  • Повертайся до прочитаного , перечитуй , відмічай, виписуй.
  • Дочитавши книжку, уяви її зміст у цілому, згадай героїв, з'ясуй для себе, чи сподобался ця книжка тобі і чим саме.
  • Зістав прочитне з тим , що тобі було відомо раніше, або з тим, що довідався про це зараз, але з інших джерел..

Вибір книг в бібліотеці

  •   У бібліотеці книги на полицях розташовані у певному порядку.
  •   Окремо розставленні книги для учнів молодшого шкільного віку 1-6 кл, та учнів старшого шкільного віку.
  •   Книги на полицях розставлені за темами.
  •   Назви тем написані на поличних роздільниках.
  •   Розстановка книг за темами називається тематичною.
  •   Для того, щоб знайти книгу нам потрбно знати її тему, зміст.

Повернутись назад


Прозорість та інформаційна відкритість

 Цікаво знати, що...