План роботи МО вчителів природничо-математичного циклу на 2025-2026 н.р.
Проблемне питання МО:
«Формування компетентного здобувача освіти засобами інноваційних технологій на уроках природничо-математичного циклу в умовах Нової української школи»
Мета роботи МО:
Підвищення професійної майстерності вчителів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій, реалізація компетентнісного підходу до навчання, розвиток критичного мислення, екологічної, математичної, природничої та інформаційно-цифрової грамотності учнів.
Основні напрямки та завдання роботи МО:
Форми роботи МО:
Пріоритетні теми самоосвіти:
План засідань МО вчителів природничо-математичного циклу на 2025–2026 н.р.
| 
			 №  | 
			
			 Тема засідання  | 
			
			 Питання, які розглядаються  | 
			
			 Форма проведення  | 
			
			 Відповідальний  | 
		
| 
			 1  | 
			
			 Організація освітнього процесу у 2025/2026 н.р.  | 
			
			 1. Аналіз роботи МО за минулий рік  | 
			
			 Круглий стіл, презентація, обговорення  | 
			
			 Голова МО,  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Методика викладання у контексті НУШ  | 
			
			 1. Компетентнісний підхід  | 
			
			 Практичне заняття, методичний діалог  | 
			
			 Досвідчені вчителі МО  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 Впровадження STEM-освіти та міжпредметних зв’язків  | 
			
			 1. Принципи STEM-освіти  | 
			
			 Тренінг, міні-конференція, мозковий штурм  | 
			
			 Вчителі фізики, хімії, біології, математики  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 Підвищення професійної майстерності вчителів ПМЦ  | 
			
			 1. Участь у вебінарах, курсах  | 
			
			 Семінар-практикум, презентації, дискусія  | 
			
			 Усі члени МО  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 Підсумки роботи МО та підготовка до нового етапу  | 
			
			 1. Аналіз результатів за ГР  | 
			
			 Аналітичний семінар, звіт, обговорення  | 
			
			 Голова МО  | 
		
Засідання 1. Тема: Організація освітнього процесу у 2025/2026 н.р.: аналіз діяльності, ознайомлення з новими методичними рекомендаціями та впровадження оновленого змісту НУШ у 8 класі
1. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік.
Засідання 2. Методика викладання у контексті НУШ
Засідання 3. Впровадження STEM-освіти та міжпредметних зв’язків
Засідання 4. Підвищення професійної майстерності вчителів природничо-математичного циклу
Засідання 5. Підсумки роботи МО та підготовка до нового етапу
План роботи
Вчителів природничо-математичного циклу
На 2024-2025 н.р.
| 
			 №  | 
			
			 Тематика  | 
			
			 Форма проведення  | 
			
			 Відповідальний  | 
			
			 Відмітка про виконання  | 
		
| 
			 Засідання № 1. Вересень Інструктивно-методична нарада  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 1 
  | 
			
			 Обговорення та затвердження плану роботи МО на поточний навчальний рік.  | 
			
			 вересень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Розподіл обов'язків між членами методичної комісії.  | 
			
			 вересень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 Обговорення інформації, здобутої на засіданнях районних МО.  | 
			
			 вересень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 Вивчення та аналіз нормативних та науково-методичних документів. Методичні рекомендації МОН щодо організації навчально-виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін у 5 -11 класах. Інструкція з ведення ділової документації. Критерії оцінювання. навчальних досягнень здобувачів освіти 6-11 класу. Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Календарно-тематичне планування уроків природничо-математичних наук.  | 
			
			 вересень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 Розгляд календарних планів вчителів на І семестр.  | 
			
			 вересень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 6  | 
			
			 Погодження планів роботи з учнями, які мають початковий рівень знань.  | 
			
			 вересень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 7  | 
			
			 Погодження планів роботи в інклюзивному класі.  | 
			
			 вересень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 8  | 
			
			 Підготовка до участі в конкурсах відповідного циклу.  | 
			
			 жовтень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 9  | 
			
			 Обговорення інформації про курсову перепідготовку.  | 
			
			 жовтень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 10  | 
			
			 Підготовка до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.  | 
			
			 жовтень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Засідання № 2. Листопад  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 1  | 
			
			 Робота між засіданнями: Проведення шкільного етапу предметних олімпіад. Підготовка до предметних тижнів. 
  | 
			
			 листопад  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Особливості Нового Державного стандарту базової і повної середньої освіти стосовно 6-11 класів, опрацювання Концепції Нової Української школи, обговорення змін в програмах предметів природничо-математичного циклу.  | 
			
			 листопад  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 Практикум: Круглий стіл: «Самоосвітня діяльність вчителя». Складання графіка проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад. Поповнення шкільного сайту матеріалами МО. Тематика робіт членів МО. Консультації: «Структура сучасного уроку».  | 
			
			 листопад  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 Доповідь на тему: «Адаптація п’ятикласників до Нової української школи та їхнє оцінювання». Обмін досвідом, обговорення.  | 
			
			 листопад  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 Планування на наступні засідання МО.  | 
			
			 листопад  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 6  | 
			
			 Підготовка до участі в конкурсах відповідного циклу.  | 
			
			 листопад  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 Обговорення інформації про курсову перепідготовку.  | 
			
			 листопад  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Засідання № 3. Січень  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 1  | 
			
			 Обговорення відкритих уроків проведених вчителями, які входять до методичної комісії природничо-математичного циклу.  | 
			
			 січень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Відвідування кращих кабінетів і обговорення ролі кабінету у використанні ефективних засобів навчання.  | 
			
			 січень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 Розробка стратегії діяльності вчителя в умовах дистанційної та змішаної освіти в умовах воєнного стану. Аналіз ризиків та прорахування негативних наслідків падіння ефективності навчального процесу в умовах воєнного стану.  | 
			
			 січень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 Обговорення результатів учнів II туру всеукраїнських предметних олімпіад. Впровадження Державного стандарту базової загальної середньої освіти.  | 
			
			 січень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 Доповідь: «Різнобічний розвиток шляхом використання інноваційних технологій на уроках інформатики. Використання ІКТ на уроках – вимога до сучасного уроку. Використання хмарних сервісів на уроках інформатики». Обмін досвідом, обговорення.  | 
			
			 січень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 6  | 
			
			 Доповідь на тему: «Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи на уроках хімії».  | 
			
			 січень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 7  | 
			
			 Практикум: Можливості використання засобів Google в роботі вчителя. Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в ІІ семестрі, внесення коректив у планування.  | 
			
			 січень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 8  | 
			
			 Аналіз результатів навчальних досягнень учнів за І семестр предметів природничо-математичного напрямку.  | 
			
			 січень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 9  | 
			
			 Обговорення інформації про курсову перепідготовку.  | 
			
			 січень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Засідання № 4. Березень  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 1  | 
			
			 Творчий звіт вчителів, що атестуються.  | 
			
			 березень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Про підготовку до державної підсумкової атестації. Завдання для тем та оцінювання екстернатів  | 
			
			 березень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 Доповідь на тему: «Методи формування ключових компетентостей на уроках математики».  | 
			
			 березень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 Компетентнісний підхід до викладання предметів природничо-математичного змісту. Обмін досвідом, обговорення.  | 
			
			 березень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 Проектна діяльність учнів як умова підвищення якості навчального процесу з біології. Обмін досвідом, обговорення.  | 
			
			 березень  | 
			
			 
 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 6  | 
			
			 Особливості організації та проведення ДПА в 9 класі та ДПАЗНО в 11класі.  | 
			
			 березень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 7  | 
			
			 Обговорення інформації про курсову перепідготовку.  | 
			
			 березень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Засідання № 5. Травень  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 1  | 
			
			 Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках географії. Обмін досвідом, обговорення.  | 
			
			 травень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Затвердження матеріалів для проведення ДПА в 9 класі з предметів природничо-математичного циклу.  | 
			
			 травень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 Проблема розвитку творчого мислення учнів (педагогічна майстерня). Творчий звіт вчителів з проблеми самоосвіти.  | 
			
			 травень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 Доповідь на тему: «Формування в учнів інформаційних компетентностей, шляхом використання програмових засобів».  | 
			
			 травень  | 
			
			 Павлик О.В.  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 Консультації: Проведення ДПА, ЗНОНМТ у поточному н.р. Моніторинг якості освіти.  | 
			
			 травень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 6  | 
			
			 Практикум: Використання онлайнових технологій для організації навчально-виховного процесу (продовження роботи, обмін ідеями). Аналіз організації проектної діяльності. Аналіз позакласної роботи за рік. Попередній аналіз роботи МО за рік  | 
			
			 червень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 7  | 
			
			 Планування на наступний рік .  | 
			
			 червень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 8  | 
			
			 Обговорення інформації про курсову перепідготовку.  | 
			
			 червень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 9  | 
			
			 Аналіз результатів навчальних досягнень учнів за ІІ семестр предметів природничо-математичного напрямку.  | 
			
			 червень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 10  | 
			
			 Обговорення стану виконання навчальних програм.  | 
			
			 червень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 1  | 
			
			 Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках географії. Обмін досвідом, обговорення.  | 
			
			 травень  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Затвердження матеріалів для проведення ДПА в 9 класі з предметів природничо-математичного циклу.  | 
			
			 травень  | 
			
			 Члени МО  | 
			
			 
  | 
		
З 12.02.24 відновлюється навчальний процес