КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБОТИ МО ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
НА 2023- 2024н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Виконавці |
|
І засідання Тема Особливості організації освітнього процесу в початкових класах під час воєнного стану у 2023/2024 навчальному році. Форма проведення: Методичний консультпункт. |
Вересень |
|
1. |
Методичні рекомендації щодо викладання предметів у початковій школі у 2023-2024 навчальному році. |
|
Члени МО |
2. |
Особливості оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів згідно з наказом МОН України від 13.07.2021 року №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти». |
|
Члени МО |
3. |
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами |
|
Подупейко Т.М. |
4. |
Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Узгодження календарно-тематичного планування. |
|
Заступник директора з НВР |
5. |
Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік.
|
|
Лапа І.В. |
|
ІІ засідання Тема. Тема: Діяльнісний підхід до навчання – запорука успіху НУШ Форма роботи: За круглим столом. |
Листопад |
|
1. |
Діяльнісний підхід у навчанні як ресурс якісної освіти |
|
Подупейко Т.М. |
2. |
«Адаптація першокласників до шкільного колективу». |
|
Лапа І.В. |
3. |
Розвиток критичного мислення молодших школярів як необхідна вимога сьогодення. |
|
Стецюра О.Д. |
4. |
Гейміфікація як засіб підвищення мотивації учнів до навчання |
|
Члени МО |
5. |
Впровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства |
|
|
|
ІІІ засідання Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь. Форма роботи:Ообмін досвідом |
Січень |
|
1. |
Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів на уроках математики |
|
Савченко Л.М. |
2.
|
Формування позитивної мотивації до читання |
|
Лапа І.В. |
3. |
Нейропедагогіка – сучасний тренд в освіті |
|
Подупейко Т.М. |
4. |
Крокуємо до успіху: ранкові зустрічі в початковій школі |
|
Стецюра О.Д. |
5 |
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу .
|
|
Члени МО |
|
ІV засідання Тема. Тема: Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Державна підсумкова атестація Форма проведення: Методична майстерня. |
Березень |
|
1. |
Сучасний урок: основні вимоги, форми, технології |
|
Подупейко Т.М. |
2. |
Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу. |
|
Стецюра О.Д. |
3 |
Штучний інтелект в освіті: ідеї для використання на уроках |
|
Лапа І.В. |
4. |
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу . |
|
Члени МО |
|
|
|
|
|
V засідання Тема. Підсумок роботи методичного об’днання за рік Форма роботи: Методичний марафон |
Травень |
|
1. |
Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2023 – 2024 навчальний рік.
|
|
Подупейко Т.М. |
2. |
Актуальний коментар. Звіт «ДПА: досягнення, проблеми, шляхи вдосконалення» |
|
Стецюра О.Д. |
3. |
Аналіз навчальних досягнень учнів за рік .
|
|
Члени МО |
4. |
Використання практик самопідтримки та відновлення внутрішнього ресурсу для учнів та вчителів |
|
Савченко Л.М. |
5. |
Панорама ідей: «Складання перспективного плану роботи МО вчителів початкових класів на 2024-2025 н. р.»
|
|
Члени МО |
З 12.02.24 відновлюється навчальний процес